سری 2 تصاویر جدید رپرها


black-love

کلبه رویاهام

رضا پیشرو و همسرش

Tavalood

Rezaya

Babake Taslimi & Saeed Panter

 


نظرات شما عزیزان:

صبا
ساعت10:49---9 خرداد 1392
هم وبلاگت عالیه هم نوشته هات.واسه خوذش دلستونیه!از این به بعد تندتند میام.

Ehsan
ساعت14:12---1 بهمن 1390
inghad Az Adamaiee Ke Pa Pich Dokhtar MIshan Badam Miad eeesh Khodemonima Ina Be mAn Nemiresan miresan? wow

اهورا
ساعت17:29---14 آذر 1390
خیلی باااحالیاااااا خوودمونیم

اهورا
ساعت17:29---14 آذر 1390
خیلی باااحالیاااااا خوودمونیم
پاسخ:چاکریییییییم


اهورا
ساعت17:26---14 آذر 1390
سلااااااااام من بازم اوووووووووومدم.
میدووونم خووووش اووومدم. خیلی گلم من مگه نه؟؟؟؟؟ هه هه هه


اهورا
ساعت19:17---13 آذر 1390
سلااااام پری جوووووووووووووووون. یه دونه باشی. نظرت تووووپ بوووود. درضمن من کی زدمت؟؟؟؟؟؟ ازت خواهش کردم بیای به زور نگفتم که گلم. اما در هر صوووورت یه دونه ای کاریشم نمیشه کرد. بازم پیشممممم بیاااااایااااااا هااااا من کجااام اینجا کجااااااس باشهههههه؟؟؟

اهورا
ساعت19:17---13 آذر 1390
سلااااام پری جوووووووووووووووون. یه دونه باشی. نظرت تووووپ بوووود. درضمن من کی زدمت؟؟؟؟؟؟ ازت خواهش کردم بیای به زور نگفتم که گلم. اما در هر صوووورت یه دونه ای کاریشم نمیشه کرد. بازم پیشممممم بیاااااایااااااا هااااا من کجااام اینجا کجااااااس باشهههههه؟؟؟

اهورا
ساعت19:16---13 آذر 1390
سلااااام پری جوووووووووووووووون. یه دونه باشی. نظرت تووووپ بوووود. درضمن من کی زدمت؟؟؟؟؟؟ ازت خواهش کردم بیای به زور نگفتم که گلم. اما در هر صوووورت یه دونه ای کاریشم نمیشه کرد. بازم پیشممممم بیاااااایااااااا هااااا من کجااام اینجا کجااااااس باشهههههه؟؟؟

اهورا
ساعت19:15---13 آذر 1390
سلااااام پری جوووووووووووووووون. یه دونه باشی. نظرت تووووپ بوووود. درضمن من کی زدمت؟؟؟؟؟؟ ازت خواهش کردم بیای به زور نگفتم که گلم. اما در هر صوووورت یه دونه ای کاریشم نمیشه کرد. بازم پیشممممم بیاااااایااااااا هااااا من کجااام اینجا کجااااااس باشهههههه؟؟؟

اهورا
ساعت1:34---13 آذر 1390
سلام دوست خووبم. ممنونم ازت که خبرم کردی که اپی. مطلبت مثل همیشه توووووووووپ. پیشم نیای کلامون میره تو همااااا. بدو بیا منتظرم اخه یه چی باید بهم بگی

nima
ساعت19:00---12 آذر 1390
واااااااااااااااااای دختر عالیه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 11 آذر 1398برچسب:,ساعت 18:46 توسط پریا| |


Power By: LoxBlog.Com